Vi er glade for at byde dig velkommen til foreningens hjemmeside.
Alle med interesse for vores fælles ejendom kan her finde en række informationer om vores foreningen.

OBS: Foreningen har ikke nogen venteliste.

A/B Lipkesgade 3 / Kastelvej er en privat andelsboligforening som blev stiftet i 1977.

Ved stiftelsen blev andelsforeningens formål bestemt at:
"Foreningens formål er at eje og drive ejendommen matr.nr. 403 Østervold Kvarter, beliggende Lipkesgade 3/Kastelsvej 11, 2100 København Ø."

I ejendommen er der i alt 23 boliger, fordelt på 21 andelshavere, 1 erhvervsandel og 1 erhvervslejemål.
I alt er der 2.526 kvm i ejendommen.

Ejendommen blev opført i 1893 og i hjertet af Østerbro.

Som medlem af andelsboligforeningen ejer man ikke sin lejlighed, men ved indbetalingen af andelsindskuddet får man brugsret til en bestemt del af ejendommen - nemlig andelslejligheden. Andelshaverne har tillige pligt til at vedligeholde boligen jf. foreningens vedtægter og de anvisninger, der gives herom af foreningen.

Ejendomsadministrationen varetages af Advokaternes Ejendomsadministration A/S.